j



Finally found a little time for myself and went shopping alone. Honestly I quite like shopping solo; there’s no need to wait around for other people to try on stuff. I especially enjoy it when I know specifically what I’m looking for. Ended up with that button down shirt in black from H&M ($17.90), the faux leather striped tank from Bershka ($59.90), and comfy oxfords from New Look ($63.90). I guess the only problem is when I shop alone a spend a bomb cause’ there’s usually no one to talk me out of buying stuff >_<

Met the boyfriend for lunch today at Din Tai Fung, his favourite. Here’s an example of our highly intellectual conversations:

Me: You still wanna get tattoos?
J : Not sure. You leh?
Me: I guess? But probably somewhere small and not visibl-
J : Put at your armpit lor.


WTF K SRSLY THIS BOY IS ASKING TO GET PUNCHED, IS HE NOT?! Of course, he then proceeded to laugh his stupid butt off. Irritant -_-.

After lunch, asked him to help me take an outfit photo. This is what ensued:


There’s more la but I can’t post those cause’ I’ll be laughed off the internet -_-. I asked him for ONE photo, do you know what he did?! He just kept tapping the shutter button, I ended up with 30+ super unglam shots of me blinking and yelling at him lol this toad tsk.

This is the best I could get out of him la LOL. Tank from Bershka, Boots from ASOS, Structured Bag from New Look, boyfriend from hell lol.

See the photo on the right? I stuck my tongue out, and he thought it’d be funny to place his FACE on my tongue. His sweaty, (i can now testify to this) SALTY face. BRB throwing up / dying.

Hmkay now on to something completely unrelated to heaving. I’m restocking Complex in Silver (both His & Hers) and Casio Illuminator in Pink. I’m also .. bringing in a new colour for the Illuminator :D !!

Complex in Silver (His & Hers)

Casio Illuminator in Blue




Hmkay ending that with a random picture of my face just because lmao. Some sneak peeks for the upcoming launch this weekend will be up tomorrow, featuring FREE iphone wallpapers :D ! Stay tuned ;) !

Today I walked past a crying toddler but my music was playing so loudly that I couldn’t hear him at all. In fact, it felt kinda surreal, like I was watching a music video unfold right in front of my eyes. I mean, there’s this kid bawling and bawling and bawling his little heart out in front of me, snot flowing freely and all that jazz; yet all I heard was the trippy sounds of Princess of China by Coldplay. Awesome. I have to admit I found it quite funny. I actually laughed out loud! I may or may not be sick in the head.


On a happy side note, I managed to restock Casio Amour sooner than I expected! Also brought in the brand spanking new just-as-chio Casio Twinkle featuring a little star on one of the watch hand. Also brought in the gold and silver versions of the recent Casio Sapphire, they’ll be up around 5pm tomorrow only on Nakedglory.com (:

Zhichar with the bf last night. He basically works 14 hours a day so the only time I get to see him is if I go over to stay or if I surprise him at his work site.. which is at Jurong. Tampines to Jurong = a 55 minute train ride which is so not fun tsk.

That said, Vday was a horrible mess for me. Honestly, I’m a pretty chill girlfriend. I don’t need hourly messages or calls nor do I feel the need to celebrate anniversaries or month-saries or what have you. I’m even okay with him watching porn. I know some girls mind very much and it just baffles me! How can one try to force someone to curb their natural instincts?!

Okay digression aside, Vday was a quiet affair for us. No flowers for me, no presents no nothing. I didn’t mind. I simply travelled to Jurong to surprise him so we could have a quiet dinner. Before we even got seated, he got called back to his work site (which is 5 minutes away), so he told me to just get seated and to order first. So I got a table at Canton Paradise, ordered a shitload of food and waited. Then waited and waited and waited and grew a beard and waited some more. Sent him a teasing picture of the massive amount of food that i’d ordered and he replied with a fabulous “Can’t leave, urgent work stuff. Tabao for me.“.


YOU SRS BRO?!?!?! There I was, starving, surrounded by couples lovingly (and not to mention ANNOYINGLY) feeding each other food, with my own table completely filled with noms and HE JUST LEFT ME THERE?! Wah freakin’ pissed. One of the things I detest the most is having to eat alone. Ultra pissed that he couldn’t text me earlier so at least I could have had the food packed to go instead of sitting there and having to eat my bloody share right?! I looked like some pathetic lonely glutton (in my head, anyway). Pissed as hell. I know it wasn’t his fault that there was a major hiccup at work, but still. Pissed off yet with no one to be pissed at; suffice to say the night did not end very well.

To make up for it, he bought me this buttery soft studded jacket from Stradivarius (for me to wear when we’re riding) and .. a Happycall pan just cause’ I mentioned I wanted it. Although frankly I think the happycall pan is more a present for him than it is for me since I’ll be cooking him a shitload of food from now on lol. I got him a fluffy bath robe and these ultra-cute customized couple key fobs! Am considering holding a pre-order for these key fobs, let me know if any of you are keen on these :D!

Oh and am working on 3 blogs for spectacular bloggers I’m so happy T_T !!!! Can’t wait to show you guys when I’m done! Hmkay my break’s over so back to freelance T_T. And lastly, I might be going back to study this September. Probably at SIM. Pretty excited to go back to school honestly :D! Hmkay see y’all on Nakedglory tomorrow around 5pm :D !






Most annoying photoshoot subject EVER. Finally convinced this toad to model for me and he couldn’t take instructions for nuts *insert facepalm here*.

Me : “Stand straight, shoulders back, tilt your head back a little please.”
J : Okay. *pulls a superman pose*

And he was all like :

-______________________________________-


I did have fun though and am damn glad that this is out of the way so I can put them up on Nakedglory soon. All shirts fit the usual guys size M very nicely and are going for $26 each. Looks especially good on slightly leaner, taller guys. The material is soft and awesome, not the shitty cotton kind that wrinkles easily. Just wash and hang up and it’ll dry straight with barely any wrinkles (tested and proven by my bf’s mom lol) so there’s almost no need to iron! Shiok balls. Text me at 96716946 to confirm a piece, limited pieces available :D !




On a side note, thank you all for the crazy response to the selling post preview. Almost all the footwear is already pending, the wallet has been sold and a few tops/dresses from F21 have also been snapped up. Will try to put up the post asap, thanks again for all your support T_T !!





En Japanese Dining Bar
557 Bukit Timah Rd
Crown Centre , #01-14/16
Singapore 269694
Tel : +65 6468 5710
Site : endiningbars.com

One of my sister’s birthday dinners. Most people celebrate their birthdays in a day, but not my sister no, sir. She has .. a birthday WEEK. For 7 days, people queue up and make plans with her to take her out for dinner/lunch. It’s like they know they must pay some offering to the devil spawn lest she ruins their lives for fun. LOL JK you know I love you la HAHAHA! Had dinner at En Jap with Chrystal (former pageant queen), Jezreel (Sentosa Siloso Beach Babe 2006) and my UK4 sister. IT’S A SAD LIFE FOR GIRLS WITH LOW METABOLISMS EVERYWHERE LOL.

So anyway, there was free flow beef, shabu shabu, sashimi, and basically every mother thing you could imagine. Too good. Top up another $30++ for free flow alcohol. Total came to $365 for 4 people, so it’s quite pricy but for the quality of food there, I’d say it was pretty worth it. Chrystal booked a room in advance so I’m assuming if you want more privacy, you should call ahead to make a reservation else if you walk in you’ll probably have to take one of the normal tables outside.

After dinner we rushed home to countdown (to her actual birthday) with our folks who kept insisting we should be together as a family when she officially turned 26. Chionged like hell only to find that .. they’d fallen asleep. How nice. On a side note, during dinner my mom called only to have this (extremely logical) conversation with me:

Mom: Yok where are you now?
Me : I’m having dinner with zeh (姐) lor. Why?
Mom: Eh buy cake for her leh!
Me : I’m … with her now how to buy cake?????
Mom: Just buy la!
Me : You’re at home what (she’d called from home)?! Why can’t you go downstairs and buy??
Mom: You go buy la!!
Me : No!!!
Mom: TSK!!!!
My Sister : (shouting from afar) NOOOOOO DON’T BUY CAKE!!!

And people still ask me why I’m so fucked up in the head lol. After the countdown, her date arrived so I got the hell out of there to meet my bf, his brother and his cousins. All was fine and dandy; there were drinks and trippy lights and cross-dressing dudes singing when suddenly a fight ensued. There was blood and glass and ahbengs aplenty and it took me (and five bouncers) over an hour to convince my extremely pissed off bf to get the fuck out of there. Not fun to deal with. With a bottle’s worth of Martel in my shoe (my poor suede Zara booties T_T), mixers soaking my ass through my shorts ( the table flipped towards me when the fight started YAY), and a drunk/pissed off boyfriend to bring home and tuck into bed, suffice to say the night did not end on a good note. Not to mention the fact that I had to wake him up at 6am for work. WHICH DID NOT FUCKING MATERIALIZE, B.T.W.

This motherfucker slept like a fucking rock and each time I tried to wake him, he would swear at me and scold me in his fucking sleep. By 7am I was so fucking fuming mad I almost kicked him in the fucking head. I then proceeded to wrap him in his blanket like a fucking burrito – arms and legs all tucked tightly in – set 7 loud and consecutive alarms and put the fucking phone right next to his head. So now he has to struggle free to turn the alarm off, yes/no? It worked, he got so agitated that he actually (FINALLY) woke the fuck up. I watched him as he stood up to go wash up and also watched as he promptly slipped and fell with no warning. LOL Fucker deserved it seriously.

At this point I hadn’t gotten a fucking wink of sleep so since I’d done my duty as a girlfriend (waking him up on time for work and all), I fell asleep in less than a minute.. only to be woken up (what felt like) a short while later by my STILL-IN-BED boyfriend, who had the actual cheek to say to me, “OMG FUCK IT’S 9.45AM?! WHY DIDN’T YOU WAKE ME UP??????“.

So pissed off my brain almost imploded -_-.

Urgh hope you guys had a better Friday/Saturday then I did. More freelance to finish today T_T. TTYS!


I went mini golfing with my bf on Sunday! He finally had some time to spend with me after basically working every single freakin’ day, so I made him take me to Lilliputt. I figured we could do something more interesting since it was our first real date in a long time. SO ANYWAY, we went there and it was basically filled with children. At that point I was kinda facepalming myself in the brain already hahaha but fuck it la since we were already there, might as well try right?

So we were each given a small golf club, a coloured golf ball and a score card and off we went! Lilliputt occupies most of the third level of the building but it’s still relatively small. There are 18 holes and they are all modelled after different places in Singapore. It’s obvious they put a lot of effort into making each set up, they are parts that move and make sounds and stuff ! Like if you hit the ball into a certain hole (LOL), sometimes there are little toy trains that carry your golf balls into a different part of the course. You basically have to get the ball into the hole with as little strokes as possible and at first I was like, “PFFFFFT IMMA KICK YO ASS BABY” cause’ how hard can mini golf be, right?

WRONG. Fucking difficult pls LMAO we each took so like >15 tries to sink the fucking ball! It got to the point where we kinda started sabotaging each other HAHAHAHA sore losers maximum. There were like 3 other couples there on dates, although I have to say they looked damned bored. I guess it’ll only be fun if your date is full of shit like mine was (is?) ! Stupid bf kept putting for me so I just started kicking his (golf) ball away everything time he was about to putt LOLOLOL.

Anyway, we finished 18 holes (WHY DOES THIS SOUND SO DIRTY HAHAHA) in approx 30 minutes and each paid $19.60. I am still undecided on whether or not it was worth the trip down, but then again there was a party going on (hence the many children) so we couldn’t play around as much as we wanted to. Plus it’s damn ulu, although it was a pretty interesting experience. Give it a try and let me know what you think ;p !

Lilliputt
902 East Coast Parkway
Block B #03-05
Big Splash
Singapore 449874
Tel: 6348 9606
Site: lilliputt.com



The Coastal Settlement
200 Netheravon Road
(Near Changi Village)
Tel: 64750200
Site: thecoastalsettlement.com
Tuesday to Sunday: 10.30am – 12pm

Went to eat at The Coastal Settlement (TCS) ! Heard quite a few good things about it, so made my toad drive there. Parking is free if you’re lucky enough to get a spot in their private car park. Else you’ll probably have to park at the side of the road and walk over.

Love the ambience of the place! Forgot to take pictures cause’ I was busy checking everything out. There are vintage items scattered everywhere! From typewriters to vintage vespas to old cutlery; they were even selling vintage casio watches D: ! Really love how ~homey~ it felt. See that picture with the “fish and chip” note? It’s actually a large vintage jar that was housing a live fighting fish! How cute, right??




Our starters – Mac & Cheese ($15) and Wagyu Beef Cubes ($22).

Mac & Cheese was pretty mediocre, I feel. Nothing too spectacular – slightly hard crust but once you start stirring, everything gets coated by goey cheese sauce. Filling, but I wouldn’t order this again.

The Wagyu beef cubes, however, are a totally different story. My bf is not a fan of spending good money on food, but even he had to agree that this was totally worth the money. The plate it came on was literally as long as my arm! There were about 15 fat cubes of pillowy soft beef on a bed of greens. Usually salads come with balsamic vinaigrette which I absolutely detest, so I was pleasantly surprised to find that the dark, murky sauce was some sorta Japanese dressing. Salty and sweet at the same time. DAMN NICE!!!!!!!!!!!!!!!! Note how I used like 15 exclamation marks to make you more inclined to believe me LOL. It was really damn nice lol my toad bf was just like OM NOM NOM NOM NOM – didn’t even want to talk to me la basket ! Totally focused on shoveling beef into his fat mouth -_-

Honestly the beef cube dish alone was pretty filling, plus they threw in a few fat chunks of mushroom. A+. Bf said he wants to come back again just for this and for someone who hates to drive (especially to godforsaken areas like these), that’s really saying something. Definitely something you have to order if you decide to try this place out! Which you totally should, btw.


T-Bone Steak ($38) for me! Came with two huge sticks of grilled asparagus and a cute little pot of mashed potatoes. Above average, but not the best I’ve ever had either. Would not order this again. The mashed potatoes deserve some mention though – super ultra rich (like might-possibly-give-you-heartburn kinda rich) and if you don’t stir it, it sorta “settles” and a shitload of butter seeps out. Like seriously it was probably 30% butter and 70% potato HAHAHA shiok but so sinful T_T. A bit too much for me but still pretty tasty if you ignore the voice at the back of your head telling you that your arteries are probably clogging up just looking at the puddles of butter. Small puddles la, but still.


Grilled Snapper ($36) for the bf. It doesn’t look like much but it was a REALLY big portion. Rice + kangkong + HUGE fish + two tubs of different sauce. Fish was very soft but honestly I was a little surprised at how ~asian~ this dish was. Bf enjoyed it but I didn’t feel like it was super value-for-money. In my auntie mind I was like FUCKKK $36 for zhi-char style???? /wrist



Sorry for the cake spam lmao but this. Was. The. BOMB. Like wtf I took one bite and was like

Sea salt caramel cheesecake (or something like that). $12 for the slice but oh my it was soooo good! See those luscious caramel sauce drippings? INTENSE CARAMEL EXPLOSION. There’s also half a strawberry on top of a small pile of what looked like crumbled cake base – do not underestimate it! They were differently sized granules so it was just a mouthful of texture and crunch and sugar that melted on the tongue. TO DIE FOR.

This one seriously MUST GO. Plus they have outdoor seating with a few swing seats! You may or may not die from falling Pom-Poms (the fruit) though! A pompom almost hit someone in the head cause she was sitting in the courtyard. Sit there at your own risk lol. If it hit her in the head CONFIRM SERIOUS INJURY NO JOKE LOL. As it was, it literally exploded on the floor, scared the shit out of her and some laughter out of my bf cause he’s fucked up in the head like that. Okay fine, I laughed too. But only a little bit *shifty eyes*!

Killer litter (courtesy of mother nature) aside, it’s a real nice place to go on a quiet date. On our way out, we spotted a really vintage car and a 3 wheeled vintage lorry! How’s that for a conversation starter?

In total we spent $164+ on 2 mains, 2 starters, a vanilla milkshake (not bad), beer and dessert. A little steep, but some of the dishes were pretty damned awesome. Will definitely come back again (:

Went bowling afterwards and there was a waiting list, so the girl behind the counter (I REFUSE TO CALL HER A RECEPTIONIST. She does not even deserve that title PUI) asked for my name and when I said, ‘Yoko’, she fucking gave me this ultra skeptical expression. With eyebrows all furrowed and shit leh! LIKE HELLO FUCK YOU OKAY FUCKING RUDE BITCH TSK. Almost reached over and punched her in stupid crookedly raised brow nnb tsk!!!!

In my mind:

Tactless fuck tsk. Okay rage wave over. It was a good day despite the judge-y slut though.

On a side note, I’m LEAVINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ON A JET PLANEEEEEEEEEEEEE DON’T KNOW WHEN I’LL BE BACK AGAINNNNNNN HAHAHA okay fine la I know when la tsk. I’m flying off tomorrow night omg omg omg omg omg omg I am so fucking excited leh!!! Whenever I think about it my heart just about beats out of my chest! Packing parcels like there’s no tomorrow and finishing up all my work then BYE BYE FOR A FULL FUCKING WEEK MUAAHAHAHAHA!!!! Okay please don’t judge me I’m damn hyper on diluted milk tea lol ok back to work now TTYS!!!!! I’ll see if I can squeeze another blog post in tomorrow before I fly away else all you’ll see is this post for a full week lmao.

Okay that is really all ttys :D !!!

I remember this one day a few months ago, you asked me to meet you in TP. I was craving the food there so I very willingly agreed. After lunch, you brought me to the new building that you were working on, up the stairs, past all the doors, past the boiler room and up to the roof. The sun was setting and it was quiet. I could see people playing in the fields and students hurrying to and fro from class, yet I could hardly hear a thing. They were so far down below. You held my hand and told me you wouldn’t let me fall, knowing just how much heights scare me. Honestly though, in that moment I wasn’t afraid. I had your hand in mine, the sun was setting before me and it was so very, very silent.  We stood there for a time and all I could think was perhaps, just perhaps, I really could marry this boy.

On our bad days, sometimes i revisit that moment and wonder would life would be like without you. I then run screaming right back into your arms.  Okay, maybe not screaming. Just whining a little, and very much humbled. We’ll be alright again tomorrow, darling.

x

I am really damn fucking tired.

This week’s to do list:

– 3 advertorials to be posted for tomorrow’s launch
– 2 blogs
– 4 webstores
– 2 final draft for corporate clients

I need to stop fucking taking in clients for awhile! But sometimes the money is really too good to refuse, you know what I mean? Also because I’m damn greedy la lol.

On a side note, I’m so fucking glad that I have you. You’re annoying and you fart like a machine gun IN YOUR FUCKING SLEEP (how the fuck is this even possible), but you try so hard for me. I know you’re tired after 12-15hrs at work. You work every fucking day and I’ve seen you tired to the point where you’ve actually fallen asleep while standing up. But you try to take me out for dinner anyway, even though you’re so fucking bushed. I fucking love you, my smelly boy. Each time you automatically reach out for me while still asleep; each time you reign your temper in; each time you kiss me on the forehead before you leave for work, I love you just a little more. You are my heart and I hope I am yours. I BETTER BE HOR OR ELSE I will RIP yours out or something HAHAHAHAHAHAHA xx

Ah okay 2.48am, I shall try to finish two blogs tomorrow, then maybe try not to die for the rest of the week. Night ya’ll !

I am really damn fucking tired.

This week’s to do list:

– 3 advertorials to be posted for tomorrow’s launch
– 2 blogs
– 4 webstores
– 2 final draft for corporate clients

I need to stop fucking taking in clients for awhile! But sometimes the money is really too good to refuse, you know what I mean? Also because I’m damn greedy la lol.

On a side note, I’m so fucking glad that I have you. You’re annoying and you fart like a machine gun IN YOUR FUCKING SLEEP (how the fuck is this even possible), but you try so hard for me. I know you’re tired after 12-15hrs at work. You work every fucking day and I’ve seen you tired to the point where you’ve actually fallen asleep while standing up. But you try to take me out for dinner anyway, even though you’re so fucking bushed. I fucking love you, my smelly boy. Each time you automatically reach out for me while still asleep; each time you reign your temper in; each time you kiss me on the forehead before you leave for work, I love you just a little more. You are my heart and I hope I am yours. I BETTER BE HOR OR ELSE I will RIP yours out or something HAHAHAHAHAHAHA xx

Ah okay 2.48am, I shall try to finish two blogs tomorrow, then maybe try not to die for the rest of the week. Night ya’ll !





Brought my bf to Overeasy yesterday to try the Sliders and Tortilla chips ! That orange-y dip rocks seriously! It’s some sorta cheesy meat concoction; damn addictive.


Ed & Dan joined us after!






Off to Lavender Food Court for mediocre everything (except their Beef Mee Fen) because the Pig Organ soup place we love was closed T_T ! Ironically, I had the “Speciality Noodles” that were frankly not that special nb!



Wanted to bring the bf to Little Pancakes (also because my perverted friends could check out the girl with nice ass who works there ROFL) but it was closed so we went for waffles & ice cream at Udders instead.

Drinks at Liquid Kitchen and a massive rage-baby session after Shaun popped by. I’m glad we’ve finally settled all our issues.

ALSO ALSO ALSO, am going to buy tickets for a trip to BKK within the next few days, so psychedddddddd !!!!!!!!!!!! I’ve never been to BKK leh wtf like one noob only, can’t wait to go in Dec with my favourite bunch of crazy people lol.

OKAY need to meet my sister for dinner ttys !





Brought my bf to Overeasy yesterday to try the Sliders and Tortilla chips ! That orange-y dip rocks seriously! It’s some sorta cheesy meat concoction; damn addictive.


Ed & Dan joined us after!






Off to Lavender Food Court for mediocre everything (except their Beef Mee Fen) because the Pig Organ soup place we love was closed T_T ! Ironically, I had the “Speciality Noodles” that were frankly not that special nb!



Wanted to bring the bf to Little Pancakes (also because my perverted friends could check out the girl with nice ass who works there ROFL) but it was closed so we went for waffles & ice cream at Udders instead.

Drinks at Liquid Kitchen and a massive rage-baby session after Shaun popped by. I’m glad we’ve finally settled all our issues.

ALSO ALSO ALSO, am going to buy tickets for a trip to BKK within the next few days, so psychedddddddd !!!!!!!!!!!! I’ve never been to BKK leh wtf like one noob only, can’t wait to go in Dec with my favourite bunch of crazy people lol.

OKAY need to meet my sister for dinner ttys !