Uncategorized

On a side note, I’ve recently bought my domain. It cost me $435 SGD for the damned thing cause’ it used to be .. an online sex toy shop.

LOL wtf right?! Sometimes i regret taking this name what with it’s provocative implications rofl. If you search Nakedglory with safety off, LOL you’ll be in for a BIG surprise HAHAHA ! After paying 435 freaking bucks for it, am going to utilize it as best i can. I hope i can design in an unforgettable way hehe – like when you see the site your jaw just drops to the ground in awe. That’s the effect I’m going for lol. Hopefully I’ll be able to do so properly in time for the next launch (: !

Also, I almost fucking died today -_- . A majorly creepy spider somehow found it’s way into the lorry and when the bf took me out for dinner, I saw it creeping along the window’s edge and was basically dying. We were along the highway and there was no place to stop, so MY SMARTYPANTS BOYFRIEND FUCKING ROLLED DOWN THE WINDOW.

ARE YOU KIDDING ME WHAT THE FUCK PLS !!!!!?????

He thought that it would fly out but WTF LOR THE WIND IS OBVIOUSLY BLOWING IN MY DIRECTION SINCE WE’RE TRAVELLING FORWARD RIGHT SMLJ LOGIC IS THIS!?!?!?!? THANK FUCK it didn’t fucking fly towards me tsk but it did get SUCKED INTO the car door. Like when he rolled the window down, it went down together with the glass window INTO the fucking door. OR SO I THOUGHT.

Me: WTF WHY YOU ROLL DOWN THE WINDOW???? NOW IT”S IN THE DOOR!

Bf: LOL nvm la it’ll just die inside the door! <— WTF LOGIC IS THIS SRSLY

Me: It’s going to fucking crawl out again la?!

Bf: Won’t la !

I turn to the left and it was fucking STARING AT ME FUCK FUCK SHIT FUCK so I basically yelped/screeched/almost shat myself like so:

Which freaked the shit out of my boyfriend which then caused him to swerve into the next lane which was thankfully empty parallel-wise thanks to a slow-moving car in said lane.

And that’s how I almost died today.

Motherfucking spider tsk.

On a side note, I’ve recently bought my domain. It cost me $435 SGD for the damned thing cause’ it used to be .. an online sex toy shop.

LOL wtf right?! Sometimes i regret taking this name what with it’s provocative implications rofl. If you search Nakedglory with safety off, LOL you’ll be in for a BIG surprise HAHAHA ! After paying 435 freaking bucks for it, am going to utilize it as best i can. I hope i can design in an unforgettable way hehe – like when you see the site your jaw just drops to the ground in awe. That’s the effect I’m going for lol. Hopefully I’ll be able to do so properly in time for the next launch (: !

Also, I almost fucking died today -_- . A majorly creepy spider somehow found it’s way into the lorry and when the bf took me out for dinner, I saw it creeping along the window’s edge and was basically dying. We were along the highway and there was no place to stop, so MY SMARTYPANTS BOYFRIEND FUCKING ROLLED DOWN THE WINDOW.

ARE YOU KIDDING ME WHAT THE FUCK PLS !!!!!?????

He thought that it would fly out but WTF LOR THE WIND IS OBVIOUSLY BLOWING IN MY DIRECTION SINCE WE’RE TRAVELLING FORWARD RIGHT SMLJ LOGIC IS THIS!?!?!?!? THANK FUCK it didn’t fucking fly towards me tsk but it did get SUCKED INTO the car door. Like when he rolled the window down, it went down together with the glass window INTO the fucking door. OR SO I THOUGHT.

Me: WTF WHY YOU ROLL DOWN THE WINDOW???? NOW IT”S IN THE DOOR!

Bf: LOL nvm la it’ll just die inside the door! <— WTF LOGIC IS THIS SRSLY

Me: It’s going to fucking crawl out again la?!

Bf: Won’t la !

I turn to the left and it was fucking STARING AT ME FUCK FUCK SHIT FUCK so I basically yelped/screeched/almost shat myself like so:

Which freaked the shit out of my boyfriend which then caused him to swerve into the next lane which was thankfully empty parallel-wise thanks to a slow-moving car in said lane.

And that’s how I almost died today.

Motherfucking spider tsk.

I flared the fuck up today. I saw a stupid comment on Hazel’s spree page :

How fucking RUDE is this comment seriously? Really pissed me off when people like to talk shit and make it sound as if Hazel’s a scammer for having higher exchange rates. It’s like, have you no brains at all? She’s running a business. I’ve said this thousands of times already. You REALLY think there’s someone out there as kind and (borderline psychotically) nice to just suddenly have the urge to open hundreds of sprees (so that thousands of girls out there can get the stuff they’ve been coveting online) FOR FREE? Are you MAD? Or just plain retarded?

Who the fuck is so nice ? You? Are you trying to say that you’d do the same at no profit at all? Then you go do lor. You’re obviously the new the reincarnate of Guan Yin Ma or something what right?

I basically replied that comment with a giant paragraph of “go fuck yourself” and LO AND BEHOLD, this anonymous cuntrag replied me with this magical comment :

LOL what???? Where is the logic?? I left an angry comment and .. that is why she knows WHY i call myself armpitjuice! AMAZING! She’s God ! She holds all the secrets of the universe within the walls of her colon !!!!

It’s gross are you exactly? You left a rude comment with OBVIOUS malicious intent in the first place, and then wanna act all like “oh miso innocent i’m just stating the facts why you flare up like lunatic no wonder you call yourself armpitjuice (logic ftw, obviously).” afterward? What in the actual flying fuck??

That’s like going up to your fat friend and saying ‘HOI! YOU SO FAT THAT YOU ALMOST BROKE YOUR FAMILY TREE!!!‘ then LOL-ing to yourself insensitively. THEN when you can fucked for it, you say OH I’M ONLY STATING THE FACTS WHAT!!.

Stupid or what? Where is your tact? Up your ass? So gross. I think she’s like 15 or something. Bitch needs to GTFO.

My hard drive covers have arrived, despite being held up and missing in action for many weeks. They’re pretty, but WAY too small. Fits my iphone snugly / has straps that can be tucked in / MAD LOVE the purple suede interior. It’s a really, really, REALLY vivid purple. Lush.

Still stuck here in the lan shop. Feeling angsty as fuck, my dad’s around and packing and breathing down my neck and worst of all, he’s cranky too. FML x 10. TTYS if I haven’t stabbed myself with a penknife KTHXBAI.

Shifting the lan shop barang these few days / yesterday I moved and carried monitors and CPUs and tables and chairs and bllloards / i am now a slug.

Knocked the fuck out the moment i got home. I was thinking to myself ‘nvm la 5 min nap then go bathe’, lay down on the bed and suddenly it was 9.30am. LATE AS FUCK. Shifting more shit again. Everyone is cranky. Good fucking morning. Good. Fucking. Morning.

[ via iphone ]

Anybody signing up for the Singtel nonsense and doesn’t want the Lady Gaga Tix ??? Please drop me a txt at 96716946 if you have one or two okay priss priss Love ya’ll long time ♥♥♥♥

Finally got my hands on a plastic sealer. Step classy only srsly LOL the brand name is Soud’sac. I think it’s a french brand, if I’m not wrong. Personally, anytime i hear the word sack I think of scrotums (LOLOLOL) but then again my mind is dirtier than a gutter.

Anyway, have been sealing stuff like free (LMAO) so pleased to finally get my hands on one – and for super cheap too ! When you seal plastic, it’s just .. so much more ~professional~ looking as compared to using magic tape (which is what I’ve been using to seal my packages).

Have sealed the shit out of the loot bags from the previous giveaway, will be mailing them out tmr (: ! LOL IKR procrastinator of the year, I know. Okay lah actually not my fault okay VERY HARD TO FIND PLASTIC SEALER OKAY -ignores logic- lol okay that is all, more later! Gotta stagger my entries mah LOL incase ya’ll say i’m blogging less and less T_T ! Okay back to freelance – am trying to clear everything within these 2 days so I won’t be in a psychotic state of frenzied panic when I leave the lan shop. Also, I AM FINALLY LEAVING THE LAN SHOP !!!!!!!!!!!!!! So happy / so happy / so very fucking happy T_T !!!!!

okay srsly gtg ttys don’t forget to check back later ^^ !

PS – thanks for the views yesterday !! I almost hit 1.6k page views yesteday and I’m guessing it’s cause of the new layout? So sorry but it isn’t compatible with IE AT ALL. Gotta figure my way around that when I’m doing with freelance T_T. Okay that is all, i really fucking have to go BYE !